SHH Productions WHITE.png

©2019 | SHH Productions | Studio Hoge Heren B.V. | Wilhelminakade 147 | 3072AP Rotterdam| 010-4134579

VOOR ADVERTEERDERS

JOCHEM OVER DIT NIEUWE PROGRAMMA

INFO VOOR adverteerders

Branded Content

 

'Wat ik altijd wilde worden' biedt de gelegenheid om op impactvolle wijze te communiceren met de doelgroep. In deze communicatie legt het programma sfeer en beleving. 

 

Wetenschappelijke studies hebben uitgewezen dat branded content een sterke vorm van communicatie is. In tegenstelling tot een commercial wordt niet 'u' als de boodschapper ervaren maar 'het tv programma'. Dit resulteert in een hoge acceptatiegraad van de in een programma opgeslagen commerciële informatie. 

DE EXPOSURE MOGELIJKHEDEN

Sponsoren krijgen besproken exposure in en rondom het format. Het programma biedt diverse mogelijkheden:

1. IN-SCRIPT ITEM

De redactie bepaalt samen met u de insteek van een inhoudelijk item en zal uw belangen en boodschappen binnen de grenzen van de mediawet en reclamecodecommissie vertalen in een script. De naam van uw bedrijf wordt genoemd (in presentatieteksten en titelbalken) en het logo van uw bedrijf of merk komt op een natuurlijke wijze in beeld. 

 

2. BILLBOARDS OF BREAK-BUMPERS

Billboards en breakbumpers zijn krachtige naamsvermeldingen aan het begin en einde van het programma en rondom de commercial break. Dit is een combinatie van full screen logo en de gesproken woorden “Dit programma wordt mede mogelijk gemaakt door…”. 

 

3. PRODUCT PLACEMENT

In overleg creëren we een of meerdere gebruiks- of toepassingsmoment(en) in de uitzendingen. Uw product of dienst komt op een duidelijke, edoch natuurlijke wijze, in beeld.

 

Combinaties van bovenstaande vormen zijn uiteraard mogelijk. 

MEER DAN ALLEEN TELEVISIE

 

'Wat ik altijd wilden worden' is niet alleen een serie televisie-uitzendingen; het is een cross-mediale benadering: 

  • Een serie televisie-uitzendingen (lineair). Elke afleveringen wordt minimaal drie keer uitgezonden bij RTL4.

  • On-demand kijken (non-lineair). Afleveringen en fragmenten kunnen online worden terug gekeken en gedeeld via RTL-XL en een YouTube kanaal dat vrij van commercials zal zijn. 

  • Programma website. Alle partners krijgen een vermelding (met logo en link) op een informatieve programma website. Aan deze site wordt regelmatig gerefereerd in de uitzending. Vanaf deze website start de klantreis binnen het domein van de sponsor.

  • Sociale Media. Via Facebook wordt vermakelijke en relevante content aangeboden. Ook zijn via dit kanaal gedoseerd meer commerciële uitingen mogelijk. 

  • Business netwerk. Als sponsor van het programma wordt u onderdeel van een selecte groep bedrijven die allen baat hebben wij het bevorderen van de markt, elkaar gaan zien en spreken en mogelijk business met elkaar kunnen ontwikkelen. Wij verbinden graag en creëren kansen.​

Een programma voor en door de markt

Dit format speelt in op zaken als werkgeluk, Employee Branding en aandacht voor ervaren krachten. Het programma is een podium voor bedrijven die graag gebruik maken van de kennis en ervaring die ervaren krachten met zich mee brengen.

Verder biedt dit programma podium merken (en instanties) die zich richten op:

  • Opleiding en omscholing (incl. thuis studeren)

  • Recruitment van ervaren medewerkers

  • Sollicitatietraining, moderne communicatie

  • Health (supplementen voor vitaliteit, weerstand)

  • Gezonde voeding en drank

  • Sport

Uitzendperiode is winter 2020 (jan-mrt). Televisie doelgroep voor dit programma is 25+.